Kisokos

Primigi System

A Primigi gyermekcipőin használatos piktogramok jelentése:

Primigi System piktogram jelmagyarázat

Primigi Innovació

2020 óta a Primigi világújdonsága az innovatív PMG #Black Lab 4X4 téli gyermekcipő kollekciója, amely Michelin gumi talppal készül.

Primigi Michelin-gumi talpú gyermekcipő

Gore-Tex® vízállóság

Gore-Tex-logo

A Primigi GORE-TEX® modelljei 100%-ban vízállók és egyben „lélegzőképesek”, így szárazon tartják a lábat minden időjárási körülmény között.

A GORE-TEX® rövid története :

1958-ban egy amerikai házaspár, Wilbert L. Gore és felesége felfedezte egy különleges molekulában a politetraflouretilénben (PTFE) rejlő lehetőségeket. Ekkor még alapvetően elektromos kábelek szigetelőanyagaként alkalmazták, többek között az amerikai űrkutatás is a megrendelők között volt.

1969-ben Gore fia felfedezte, hogy a PTFE meghatározott körülmények között erős, lyukacsos szerkezetű membránná alakítható. Ezzel egy új anyag gyártási technikája született meg, amelynek különleges tulajdonságai alkalmazási lehetőségek egész sorát rejtette magában. Az új anyagot GORE-TEX® néven szabadalmaztatták, és Bob Gore 1971-ben céget alapított ennek gyártására.

A Gore cég anyagait azóta számos iparág, többek között az űrkutatás, a hadipar, az elektrotechnika, a gépgyártás, a vegyipar és a telekommunikáció is alkalmazza. A nagyközönség számára a legismertebb produktumai mégis a high-tech textíliák. Ezen a területen a vállalat azzal a felfedezésével kezdte meg működését, hogy egy ruha, illetve egy cipő egyszerre vízálló és lélegző is lehet.

A GORE-TEX® anyag szívében egy extrém vékony membrán található, ami tartósan vízálló, szélálló és lélegző, így biztosítja a lehető legnagyobb kényelmet extrém időjárási körülmények között is.

Gore-Tex-SystemA GORE-TEX® membrán négyzetméterenként több, mint 9 milliárd pórust tartalmaz, mely a vízcseppnél húszezerszer kisebb, így nem tud átszivárogni azon, de a belül lecsapódott pára könnyedén távozhat az anyag külső felületére. A GORE-TEX® membránon található pórus hétszázszor nagyobb, mint a testről távozó vízgőz molekula. Azaz, a pára gyorsan és egyszerűen távozik az anyag belső felületéről a külsőre úgy, hogy közben nem ázik át. A légáteresztés és a vízállóság tekintetében minden egyes cipőtípusnak meg kell felelnie egy magas minőségi követelménynek.

Így teljesül a „GUARANTEED TO KEEP YOU DRY”, vagyis a GARANTÁLTAN SZÁRAZON TART minőségi elvárás. Ezeknél a lábbeliknél a garancia a vízállóságra is kiterjed.

A GORE-TEX® lábbelik tisztítása:

  • A szennyeződések eltávolítására langyos vizet ajánlunk. A bőrcipők kefével, a textilek szivaccsal tisztíthatók.
  • Ápolásukra csak vízalapú anyagokat használjunk. A zsíros és az olajos cipőápolók akadályozhatják a membrán működését.

A megfelelő zokni:

  • Nem kell a 100% pamuttartalomra törekedni, mert a tiszta pamut zokninak az a hátránya, hogy beszívja a nedvességet. Az izzadság ebben az esetben nem tud elpárologni, mert az anyag megtartja a vizet, így bár a cipő nem ázik be, a nedves láb mégis diszkomfort érzést okozhat. A GORE-TEX® rendszer működéséhez a legjobbak a kevert szálas zoknik, miután ezek anyaga továbbadja a nedvességet a membrán felé, és az távozni tud a cipőből. Így marad a láb tökéletesen száraz.

Tommy Hilfiger márka története

Az 1985-ben alapított Tommy Hilfiger az egyik legnépszerűbb prémiumkategóriás márka, amely az amerikai stílust egyedi részletekkel ötvözve nyújt magas szintű kényelmet, minőséget és értéket a vásárlók részére.

Ma már több mint 65 országban, 900 üzlettel van jelen. Tommy Hilfiger már férfi, női, gyermek, sport, farmer, kiegészítő, parfüm kollekciókkal is rendelkezik. A márkát olyan neves előadók népszerűsítették, mint Snoop Dog, Britney Spears, Beyoncé Knowles vagy Enrique Iglesias. Sport ruházata és cipői az eladási listák élén szerepelnek.

logo tommy hilfiger gyermekcipokA gyermekcipő kollekció legtöbb modelljén visszaköszönnek a márka jellegzetes színei (piros, kék, fehér), amelyek a logón felül azonnal felismerhetővé teszik a Tommy Hilfiger modellt.

A 16-os mérettől a 41-es méretig készülő lábbelik többsége memóriahabos talpbetéttel készül, amely rendkívül kényelmessé teszi a járást. A téli kollekcióban pedig megtalálhatók a gyermekek számára nélkülözhetetlen vízálló bakancsok és csizmák is.

Kényelem és divat egyben: ezt nyújtják a Tommy Hilfiger gyermekcipők.

Calvin Klein márka története

Calvin Klein Richard Kleinként született magyar bevándorlók gyermekeként 1942 november 19-én Bronxban. Az Industrial Art Középiskolába járt, majd beiratkozott a New York’s Fashion Institute of Technologyra, de soha sem diplomázott. 1962-ben fejezte be tanulmányait, ezután öt évig New York-i butikoknál volt tervező. 1968-ban-ban egy gyerekkori barátjával elindította első vállalatát, ahol először csak kabátokat és ruhákat gyártottak. Klein 1969-ben megjelent a Vogue magazin címlapján. 1971-ben már klasszikus blézerek, sportruházat, valamint a fehérnemű is jelen volt a portfólióban.

Rendkívül egyszerű, határozott és elegáns szabásmintáival, legtöbbször visszafogott színű ruháival forradalmat idézett elő a divatvilágban. Minimalista stílusa egyre népszerűbb lett a városi üzletemberek és üzletasszonyok körében, akik rádöbbentek, hogy a stílus az egyszerűségben és nem a hivalkodásban rejlik.
1973-ban nyerte meg először a Coty Award díjat, amit aztán a következő két évben is neki ítéltek 74 darabos női ruha kollekciójáért. 1977-re a bevételek 30 millió dollárra ugrottak, és tervezett már kiegészítőket is: sálakat, öveket, cipőket és napszemüvegeket. Miután piacra dobta farmerjeit és férfiruha kollekcióját, a bevételek már a 100 millió dolláros álomhatárt súrolták. 1978-ban 200 000 darab fogyott el a híres farmerból már az első héten, ahogy a boltokba került.
A farmerőrület soha nem látott bevételeket produkált, és a nőknek tervezett boxer sortok, valamint a férfi fehérnemű kollekciók is sikeresnek bizonyultak. A fehérneműket később – a 90-es években – Mark Wahlberg és Antonio Sabato Jr. reklámozták, a Calvin Kleinre jellemző provokatív módon.

A stílusukban összetéveszthetetlen CK Jeans gyermekcipők 2022 tavaszától érhetők el a legjobb magyarországi gyermekcipő- és ruházati üzletekben.

Az olasz Lotto sportmárka története

Az olasz Lotto sportmárkát 1973-ban alapította a Caberlotto család. A Lotto neve mára egyet jelent a technológiai kutatással és sportos divat innovációjával. Bár a márka teniszcipők gyártásával kezdte történetét, mára már a labdarúgás iránt is elkötelezettek, emellett sok más sporttevékenységhez is kínálnak termékeket. Összetéveszthetetlen logója két, részben egymást fedő sportpályát jelképez.
A márka nemcsak kiváló minőségű ruházati termékeket és cipőket gyárt, de szabadidős tevékenységekhez megfelelő termékeket is, amelyek a divatos fazonokat és a technológiát helyezik a középpontba – azokat, amikről a Lotto már megalakulása után ismertté vált.
A Lotto kényelmes, könnyű, rugalmas talpú, színes gyermekcipői úgy képesek reagálni a legmagasabb igényekre is, hogy közben nem kötnek kompromisszumot a stílus terén sem, ár-érték arányban pedig a sportcipők között az élen járnak.