Kisokos
Primigi System
A Primigi gyermekcipőin használatos piktogramok jelentése:
Primigi Innovació
2020 óta a Primigi világújdonsága az innovatív PMG #Black Lab 4X4 téli gyermekcipő kollekciója, amely Michelin gumi talppal készül.
Gore-Tex® vízállóság
A Primigi GORE-TEX® modelljei 100%-ban vízállók és egyben „lélegzőképesek”, így szárazon tartják a lábat minden időjárási körülmény között.
A GORE-TEX® rövid története :
1958-ban egy amerikai házaspár, Wilbert L. Gore és felesége felfedezte egy különleges molekulában a politetraflouretilénben (PTFE) rejlő lehetőségeket. Ekkor még alapvetően elektromos kábelek szigetelőanyagaként alkalmazták, többek között az amerikai űrkutatás is a megrendelők között volt.
1969-ben Gore fia felfedezte, hogy a PTFE meghatározott körülmények között erős, lyukacsos szerkezetű membránná alakítható. Ezzel egy új anyag gyártási technikája született meg, amelynek különleges tulajdonságai alkalmazási lehetőségek egész sorát rejtette magában. Az új anyagot GORE-TEX® néven szabadalmaztatták, és Bob Gore 1971-ben céget alapított ennek gyártására.
A Gore cég anyagait azóta számos iparág, többek között az űrkutatás, a hadipar, az elektrotechnika, a gépgyártás, a vegyipar és a telekommunikáció is alkalmazza. A nagyközönség számára a legismertebb produktumai mégis a high-tech textíliák. Ezen a területen a vállalat azzal a felfedezésével kezdte meg működését, hogy egy ruha, illetve egy cipő egyszerre vízálló és lélegző is lehet.
A GORE-TEX® anyag szívében egy extrém vékony membrán található, ami tartósan vízálló, szélálló és lélegző, így biztosítja a lehető legnagyobb kényelmet extrém időjárási körülmények között is.
A GORE-TEX® membrán négyzetméterenként több, mint 9 milliárd pórust tartalmaz, mely a vízcseppnél húszezerszer kisebb, így nem tud átszivárogni azon, de a belül lecsapódott pára könnyedén távozhat az anyag külső felületére. A GORE-TEX® membránon található pórus hétszázszor nagyobb, mint a testről távozó vízgőz molekula. Azaz, a pára gyorsan és egyszerűen távozik az anyag belső felületéről a külsőre úgy, hogy közben nem ázik át. A légáteresztés és a vízállóság tekintetében minden egyes cipőtípusnak meg kell felelnie egy magas minőségi követelménynek.
Így teljesül a „GUARANTEED TO KEEP YOU DRY”, vagyis a GARANTÁLTAN SZÁRAZON TART minőségi elvárás. Ezeknél a lábbeliknél a garancia a vízállóságra is kiterjed.
A GORE-TEX® lábbelik tisztítása:
- A szennyeződések eltávolítására langyos vizet ajánlunk. A bőrcipők kefével, a textilek szivaccsal tisztíthatók.
- Ápolásukra csak vízalapú anyagokat használjunk. A zsíros és az olajos cipőápolók akadályozhatják a membrán működését.
A megfelelő zokni:
- Nem kell a 100% pamuttartalomra törekedni, mert a tiszta pamut zokninak az a hátránya, hogy beszívja a nedvességet. Az izzadság ebben az esetben nem tud elpárologni, mert az anyag megtartja a vizet, így bár a cipő nem ázik be, a nedves láb mégis diszkomfort érzést okozhat. A GORE-TEX® rendszer működéséhez a legjobbak a kevert szálas zoknik, miután ezek anyaga továbbadja a nedvességet a membrán felé, és az távozni tud a cipőből. Így marad a láb tökéletesen száraz.
Tommy Hilfiger márka története
Az 1985-ben alapított Tommy Hilfiger az egyik legnépszerűbb prémiumkategóriás márka, amely az amerikai stílust egyedi részletekkel ötvözve nyújt magas szintű kényelmet, minőséget és értéket a vásárlók részére.
Ma már több mint 65 országban, 900 üzlettel van jelen. Tommy Hilfiger már férfi, női, gyermek, sport, farmer, kiegészítő, parfüm kollekciókkal is rendelkezik. A márkát olyan neves előadók népszerűsítették, mint Snoop Dog, Britney Spears, Beyoncé Knowles vagy Enrique Iglesias. Sport ruházata és cipői az eladási listák élén szerepelnek.
A gyermekcipő kollekció legtöbb modelljén visszaköszönnek a márka jellegzetes színei (piros, kék, fehér), amelyek a logón felül azonnal felismerhetővé teszik a Tommy Hilfiger modellt.
A 16-os mérettől a 41-es méretig készülő lábbelik többsége memóriahabos talpbetéttel készül, amely rendkívül kényelmessé teszi a járást. A téli kollekcióban pedig megtalálhatók a gyermekek számára nélkülözhetetlen vízálló bakancsok és csizmák is.
Kényelem és divat egyben: ezt nyújtják a Tommy Hilfiger gyermekcipők.
Calvin Klein márka története
Calvin Klein Richard Kleinként született magyar bevándorlók gyermekeként 1942 november 19-én Bronxban. Az Industrial Art Középiskolába járt, majd beiratkozott a New York’s Fashion Institute of Technologyra, de soha sem diplomázott. 1962-ben fejezte be tanulmányait, ezután öt évig New York-i butikoknál volt tervező. 1968-ban-ban egy gyerekkori barátjával elindította első vállalatát, ahol először csak kabátokat és ruhákat gyártottak. Klein 1969-ben megjelent a Vogue magazin címlapján. 1971-ben már klasszikus blézerek, sportruházat, valamint a fehérnemű is jelen volt a portfólióban.
Rendkívül egyszerű, határozott és elegáns szabásmintáival, legtöbbször visszafogott színű ruháival forradalmat idézett elő a divatvilágban. Minimalista stílusa egyre népszerűbb lett a városi üzletemberek és üzletasszonyok körében, akik rádöbbentek, hogy a stílus az egyszerűségben és nem a hivalkodásban rejlik.
1973-ban nyerte meg először a Coty Award díjat, amit aztán a következő két évben is neki ítéltek 74 darabos női ruha kollekciójáért. 1977-re a bevételek 30 millió dollárra ugrottak, és tervezett már kiegészítőket is: sálakat, öveket, cipőket és napszemüvegeket. Miután piacra dobta farmerjeit és férfiruha kollekcióját, a bevételek már a 100 millió dolláros álomhatárt súrolták. 1978-ban 200 000 darab fogyott el a híres farmerból már az első héten, ahogy a boltokba került.
A farmerőrület soha nem látott bevételeket produkált, és a nőknek tervezett boxer sortok, valamint a férfi fehérnemű kollekciók is sikeresnek bizonyultak. A fehérneműket később – a 90-es években – Mark Wahlberg és Antonio Sabato Jr. reklámozták, a Calvin Kleinre jellemző provokatív módon.
A stílusukban összetéveszthetetlen CK Jeans gyermekcipők 2022 tavaszától érhetők el a legjobb magyarországi gyermekcipő- és ruházati üzletekben.
Az olasz Lotto sportmárka története
Az olasz Lotto sportmárkát 1973-ban alapította a Caberlotto család. A Lotto neve mára egyet jelent a technológiai kutatással és sportos divat innovációjával. Bár a márka teniszcipők gyártásával kezdte történetét, mára már a labdarúgás iránt is elkötelezettek, emellett sok más sporttevékenységhez is kínálnak termékeket. Összetéveszthetetlen logója két, részben egymást fedő sportpályát jelképez.
A márka nemcsak kiváló minőségű ruházati termékeket és cipőket gyárt, de szabadidős tevékenységekhez megfelelő termékeket is, amelyek a divatos fazonokat és a technológiát helyezik a középpontba – azokat, amikről a Lotto már megalakulása után ismertté vált.
A Lotto kényelmes, könnyű, rugalmas talpú, színes gyermekcipői úgy képesek reagálni a legmagasabb igényekre is, hogy közben nem kötnek kompromisszumot a stílus terén sem, ár-érték arányban pedig a sportcipők között az élen járnak.